פעילות לגיבוש כיתה

אילו פעילויות מתאימות לגבש את חברי הכיתה? מדוע חשובות הפעילויות לטובת הגיבוש הכיתתי? איך בוחרים היכן לקיים את אותן פעילות לגיבוש כיתה? האם פעילויות אלו מתאימות לכל אחד?

כל מי שבילה ימים ושעות בכיתות הלימוד יודע כי העומס בנפשי על התלמידים השונים עשוי להיות קשה מנשוא. כמות המבחנים ושיעורי הבית וכמו כן שאר המטלות מצריכות מידי פעם לשנות אווירה על מנת למלא מחדש את המצברים המרוקנים. אין דרך טובה יותר למלא את המצברים מאשר לקיים יום כיף המשלב אטרקציות בלתי נשכחות עם נוף מרשים ויפה.

פעילות לגיבוש כיתה נכונות גם על מנת לשפר את היחסים האישיים והחברתיים בין התלמידים השונים. לא פעם אנו מגלים כי פעילויות מסוג אלו עשויות להוות קפיצת מדרגה עבור כאלה המתקשים חברתית. על מנת להתאים את הפעילויות לאופי הקבוצה חשוב מאוד לקבל את ייעוץ וההכוונה מהצוות המקצועי והניהולי של טיול פלוס.

כמו כן חשוב מאוד להבין כי אותן פעילות לגיבוש כיתה של טיול פלוס הינן פעילויות אטרקטיביות מצד אחד ועם זאת בטוחות ביותר. כל המתקנים והפעילויות מבוקרים ומאושרים לשימוש. חשוב מאוד לציין כי מתקני הפעילויות השונות מאוישים על ידי מדריכים מקצועיים אשר מפקחים על פעילות הילדים.

כמו כן ניתן לשלב את האטרקציות השונות עם הרצאות מרתקות באולם הכנסים המקסים השוכן על שפת האגם. במקום מתחם זולה. כמו כן ניתן לשלב ארוחות בוקר וערב.

ערב גיבוש ביקום? למי זה מתאים?
כאמור ערב גיבוש יכול להתאים לכל קבוצות האוכלוסייה. בין לקוחות טיול פלוס ניתן למצוא חברות וארגוני ענק לצד גופים פרטיים ואפילו משפחות. הפעילות בטיול פלוס מתאימה לקבוצות של עשרים משתתפים ועד 350 משתתפים. ניתן כאמור לבנות חבילת פעילות בהתאם לרצונם ולתקציב של משתתפי האירוע.

פעילות קבוצתית? אילו פעילויות יש לטיול פלוס להציע?
כאמור מגוון עשיר ומלהיב של פעילויות כמו: טיולי טרקטורוני רייזר בדיונות של אזור השרון, סומו פוטבול, מטווח ירי ברובי צבע, כדורי באבל פוטבול, מיטות מסג'ים, משחקי חוויה ODT ועוד. יום כיף לילדים במחירים אטרקטיביים במיוחד ובתנאי תשלום נוחים.

מלאו פרטים למידע נוסף

דילוג לתוכן